Με αυτές τις συμβουλές ο λογαριασμός Instagram του καταλύματος σας θα είναι επιτυχημένος!

Η τεχνολογία προχωράει και τα πράγματα εξελίσσονται καθημερινά. Το διαδίκτυο έχει ανοίξει πολλούς ορίζοντες κάνοντας τον τουριστικό τομέα πιο προσιτό εμπνέοντας την επιθυμία για ταξίδια.

Όπως αναφέρουν οι έρευνες περισσότερο από το 50% των ατόμων 18 έως 65 ετών, κάνουν κράτηση με βάση τα Instagram Post και κριτήριο το πόσο “Ιnstagramable” είναι το μέρος το οποίο πρόκειται να επισκεφτούν.

Για αυτό το instagram αποτελεί πλεόν την πιο βασική πλατφόρμα για την ανακάλυψη ενός καταλύματος μέσω της δημιουργίας επιτυχημένου storytelling για την επιχείρησή σας.

1. Εταιρικό προφίλ

Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να μετατρέψετε τον λογαριασμό σας σε επαγγελματικό. Έτσι αποκτάτε πρόσβαση σε εργαλεία που θα βοηθούν στην προώθησή του. Μην παραλείψετε να ενώσετε την σελίδα σας στο Facebook με το προφίλ σας στο Instagram.

2. Όνομα χρήστη

Το όνομα χρήστη θα πρέπει να είναι καθαρό και απλό, αν για παράδειγμα η επωνυμία σας ειναι Marinel Resort Suits & Spa, το MarinelSuites ειναι αρκετό ώστε να χτίσετε το προφίλ σας.

3. Περιεχόμενο

Βρείτε τους χρωματισμούς και το ύφος που ταιριάζει στο προφίλ του καταλύματος σας και προτιμήστε πανοραμικές φωτογραφίες των δωματίων σας και του ξενοδοχείου, με καλλιτεχνικό ύφος και φυσικά επαγγελματικό αποτέλεσμα.

4. Hashtag και captions

Δημιουργήστε τα δικά σας hashtag, φροντίστε να είναι σύντομα και με νόημα. Τα μοναδικά hashtag (branded hashtags) είναι τέλεια για να ενθαρρύνετε το user-generated content.

5. Instagram Stories

Μην ξεχνάτε να κρατάτε το κοινό σας ενημερωμένο με τα instastories που μένουν στο προφιλ σας 24 ώρες, μπορείτε έτσι να ανακοινώνετε τα νέα σας, τις προσφορές σας, τα Backstage βίντεο και εικόνες σας. Δημιουργήστε highlights με τα stories που θέλετε να μείνουν στο προφίλ σας .

6. Να απαντάτε στους πελάτες σας

Να μην παραλείπετε να απαντάτε στα σχόλια των πελατών σας . Κάντε post συχνά, 2-3 φορές την εβδομάδα είναι ένας ιδανικός αριθμός δημοσιεύσεων. Κάντε μια βόλτα στην τοποθεσία σας και δείξτε στα stories σας τι μπορούν οι επισκέπτες σας να δουν έξω από τους τοίχους του ξενοδοχείου σας.

Τέλος, μην ξεχάσετε να ενσωματώσετε στο bio του προφίλ σας στο Instagram το link του site σας ώστε οι επισκέπττες σας να μπορούν να κάνουν αμέσως τις κρατήσεις τους.