Με αυτά τα content marketing tips θα απογειώσεις την επιχείρησή σου

Tο content marketing είναι η δημιουργία περιεχομένου, που ενημερώνει, ψυχαγωγεί και σας κρατάει κοντά με τους πελάτες σας. Πως όμως θα επιλέξετε το σωστό περιεχόμενο για την δική σας επιχείρηση - brand;

Πρέπει πρώτα να γνωρίζετε το target group αφορά το πελατειακό σας κοινό. Αυτό μπορεί να γίνει με βάση την ηλικία, πόλη, φύλο, τύπος εργασίας, ενδιαφέροντα , οικογενειακή κατάστασης , χώρα κλπ.

Έπειτα γίνεται η δημιουργία του σωστού περιεχομένου, το οποίο πρέπει να είναι φρέσκο , δημιουργικό και να σχετίζεται με τα ενδιαφέροντα του κοινού που στοχεύετε. Μερικά από τα είδη περιεχομένου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι τα κείμενα, οι φωτογραφίες, τα βίντεο, audios κ.α

Πάμε όμως να δούμε 5 πιο βασικά βήματα για σωστό content marketing :

Ανέβασε φωτογραφίες των πελατών σας (U.G.C.) ή influencers

Δημιουργήστε traffic, ανεβάζοντας φωτογραφίες πελατών που είναι στην επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας το προϊόν σας. Χτίζετε προσωπική σχέση με το κοινό και έτσι η διαδικτυακή σας κοινότητα θα μεγαλώνει συνεχώς. Επιλέξτε κάποιους micro-influencers που έχουν υψηλό engagement rate και πιστό κοινό που ταιριάζει με το δικό σας. Τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά!

Χρησιμοποιήστε Blog

Από τα ποιο αποτελεσματικά μέσα προώθησης περιεχομένου, το blog θα φέρει κόσμο άμεσα και έμμεσα στο website και τα social media σας. Θα αυξήσει την επισκεψιμότητα σας και θα σας βοηθήσει και στο SEO ανεβάζοντας την επιχείρηση σας ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Δημιουργήστε το δικό σας on-site blog από όπου θα ενημερώνετε το κοινό σας και παράλληλα θα μπορείτε να ανεβάζετε άρθρα σχετικά με το αντικείμενο - brand σας.

Διηγηθείτε την ιστορία σας

Ο καλύτερος τρόπος για να αναπτύξετε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας, είναι να επικοινωνήσετε την ιστορία σας. Μια αναδρομή στα πρώτα σας βήματα για το ποιοι είστε, από που αντλείτε έμπνευση, ποιο είναι το όραμα σας .Μπορείτε να το ηχογραφήσετε σε ένα pοdcast ή να το μοιραστείτε μέσα από το blog σας .

Βρείτε και αναπτύξτε το δικό σας προσωπικό ύφος

Υιοθετήστε μια στρατηγική επικοινωνίας, μοιραστείτε θέματα περιεχομένου έχοντας πάντα στο μυαλό σας το σωστό ύφος και την εικόνα που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησης σας. Βρείτε τα χρώματα που ταιριάζουν με το ύφος της, την γραμματοσειρά , τα φίλτρα και τον φωτισμό. Μην ξεχνάτε τη διάσημη πλέον φράση του Bill Gates: “Content is King”. Προωθήστε χρήσιμο περιεχόμενο και χτίστε σχέσεις με τους εν δυνάμει πελάτες σας χωρίς να κάνετε άμεση διαφήμιση και να μιλάτε συνεχώς για το brand.

Μείνετε πιστοί στην αισθητική σας και ακολουθήστε το ίδιο ύφος τόσο στο website σας όσο και στα social media.